pirmadienis, gegužės 03, 2010

Rankdarbiai Papuosalai

Sveiki.
Tikiuosi jums mano informacija jums kiek nors padejo ka nors pasigaminti.
Siandien ir vel jums padodysiu kelis auskariukus,ir kelias naujienas.
Pradedame:
1-ieji.
Sie auskariukai man labai patinka,bet manyciau galetu buti gerokai trumpesni.
Manau butu grazu ir ne tokie ilgi.
Zydreliai
2-ieji.
Sie auskariukai yra manau pradinukams,kurie mokosi darytis auskarus.
Lengvi Juodinukai

3-ieji.
Sie auskariukai yra labai garzus bent jau man.
Tik manyciau(ir vel)bent jau man tai tikrai ilgoki.
Vandenukai

4-ieji.
Sie mane labaiusiai pribloske.
Manau jie labai tinka ir vasarai ir rudeniui.
Manau kad jeigu rasiu lapuku pasidarysiu.
Lapeliai

5-tas
Si darbeli idejau kad galetumete pabandyti ka nors isiuvineti.
Kaip si katinuka.
Na aisku su fantazija.

Na stai.
Zinoma kad jeigu ka nors idomaus rasiu jums tikrai idesiu.
Beja galite man rasyti i evijottta@gmail.com
Prasymus apie ka noretumete.
Likite sveikos.
Rankdarbiu Katyte







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą